نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

تلاش برای نگران کردن هواداران استقلال| پول استراماچونی پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۵۹۰۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
تلاش برای نگران کردن هواداران استقلال| پول استراماچونی پرداخت می‌شود
درحالی که برخی رسانه‌ها با انتشار گزارش‌های غیر واقعی در باره ماجرای استراماچونی درحال نگران کردن هواداران استقلال هستند، اما بدهی به استراماچونی تا قبل از تاریخ اعلام شده، پرداخت می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی رسانه‌ها با پایان سال ۱۴۰۱ گزارش‌هایی را درباره ماجرای پرداخت بدهی استراماچونی منتشر کرده‌اند که هواداران این باشگاه را نسبت به پرداخت بدهی سرمربی سابق ایتالیای بیمناک و نگران کرده است.

در گزارش‌های اخیر ادعا شده که، چون سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده و احتمالا در روز‌های آتی بانک‌های خارجی نیز تعطیل خواهند بود، پرداخت بدهی به استراماچونی با مشکل مواجه خواهد شد و محرومیتی بزرگ گریبان باشگاه استقلال را خواهد گرفت.

حتی به خلف وعده معاون اول رئیس جمهور (محمد مخبر) اشاره و گفته شده که مسئولان دولتی به قول خود درباره پرداخت مبلغ بدهی استراماچونی تا پیش از پایان سال عمل نکرده‌اند.

این اخبار در حالی در برخی رسانه‌ها به چشم می‌خورد که دولت بابت پرداخت بدهی سرمربی سابق از یک ماه قبل خیال باشگاه استقلال را آسوده کرده و ضمانت‌های لازم را به مدیران این باشگاه داده و مسئولان استقلال در جریان اقدامات قرار دارند و بابت این موضوع جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

فیفا نیز تا ۱۱ فروردین ماه به باشگاه استقلال مهلت داده مبلغ این بدهی منتقل شود و قرار است باز طریق بانک‌های واسط کشور‌های حوزه خیلج فارس کار انتقال پول انجام شود.

اینکه چرا برخی جریان‌ها در تلاشند با انتشار گزارش‌های مبهم به نوعی از خلف وعده‌ها صحبت به میان بیاورند و با وجود در پیش بودن زمان کافی در روز‌های آتی هواداران این باشگاه را نگران کنند، مشخص نیست، اما آنچه در این ماجرا واقعیت دارد این است که هواداران باشگاه استقلال نباید دلهره‌ای بابت پرداخت بدهی استراماچونی داشته باشند، به این دلیل که سیاسیون نیز عزم خود را برای انتقال پول و پایان دادن به این ماجرا به کار گرفته‌اند و مدیران استقلال هم نباید نگران این مسئله باشند.

لازم به ذکر است که بدهی ۶۰۰ هزار دلاری به وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال نیز در آخرین روز مهلت فیفا پرداخت شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->